اجزا سوله و قیمت متریال سوله

همانطور که اطلاع دارید سوله از اجزا مختلفی تشکیل میشود در ساخت سوله از ورق و قوطی و پروفیل  و میلگرد و ناودانی و تیر آهن استفاده میشود

در ایران معمولا برای ساختن سوله از ورق فولادی استفاده میشود یعنی شاکله اصلی یک سوله که ستون ها و فریم های سوله میباشد از ورق فولادی به صورت نروماده استفاده میشود  در اصطلاح سوله سازی به ورقهای نر  ورق بال سوله اطلاق میشود که معمولا از ورق ماده (جان ) قوی تر و کلفتر است   و ورقهای جان ( ماده ) معمولا بلحاظ ضخامت کمتر ولی بلحاظ عرض و ارتفاع از ورق بال  پهنای بیشتری دارند .

 پروفیل زد  (z)

یکی از محصولات فولادی که در صنعت سازی کاربردهای زیادی دارد، پروفیل زد (Z) است. این مقطع فولادی در شکل‌های مختلفی تولید می‌شود تا در هر قسمت از سازه، به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار گیرد. این پروفیل را با نام فولاد ضد رطوبت می‌شناسند و برای سقف سازه‌ها، تیرها و ستون‌ها کاربرد دارد.  پروفیل زد مطابق استاندارد اروپایی است و سایزی که برای این محصول تعریف می‌شود، بیانگر ارتفاع مقطع است. به عنوان مثال پروفیل زد 18، نشان دهنده پروفیل با ارتفاع 18 سانتی متر است.

استاندارد پروفیل Z در سایزهای 14 تا 30 بیشترین کاربرد را دارد. پروفیل های زد کاربردهای مختلفی دارند. از مهمترین کاربرد پروفیل زد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. برای ساخت پوشش سقف انواع سوله‌ها
  2. سقف سالن‌های بزرگ ورزشی، انبارهای بزرگ و یا حتی سقف پارکینگ‌ها
  3. برای متصل کردن سازه‌های اسکلت فلزی

پروفیل زد به عنوان یکی از مقاطع فولادی پرکاربرد در سازه‌های صنعتی و ساختمانی با توجه به ویژگی‌های مثبت و قیمت مناسب در اکثر موارد برای مصرف کنندگان به صرفه خواهد بود.

اصفهان آهن یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش پروفیل زد در ابعاد و سایزهای مختلف است. برای خرید پروفیل زد اصفهان می‌توانید وارد سایت شوید و با کارشناسان فروش در تماس باشید. قیمت روز پروفیل زد در سایت آهن خبر هر لحظه توسط کارشناسان ثبت می‌شود.09109644448

قیمت پروفیل زد با توجه به ابعاد، سایز و ضخامت آن تعیین می‌شود. در جدول پروفیل زد در صفحه محصولات پارس سوله می‌توانید مشخصات پروفیل زد را به صورت کامل مشاهده کنید. قیمت و وزن پروفیل زد در این جدول درج شده است و شما به راحتی می‌توانید با توجه به نوع پروژه‌تان محصول مورد نظر را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *